riseup מחפשת Customer Success Referent

 

* כתוב בלשון נקבה אבל מכוון לכל המינים

אנחנו מחפשים נציגות הדרכה לעזור ללקוחות שלנו להצליח בתהליך ההרשמה וההתחברות לשירות, תוך שיקוף הערך המטורף שהם עומדים לקבל ממנו. הנציגות שלנו חיות ונושמות שירות והדרכה עם אוריינטציה מכירתית  ואוהבות לדבר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, ולעזור להם להתחיל לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם!   

המשרה תהיה במשמרות של כשש שעות בין השעות 08:00-20:00 ובימי שישי לסירוגין.

מי הן ה-Customer Success Referent שאנחנו מחפשים?

  • בעלות ניסיון משמעותי בשירות מוכר ותמיכה טכנית  - אהבה למקצוע, שיודעות להפוך כל ״לא״ ל״בטח!״

  • ניסיון בשירות במוקד טלפוני - יתרון

  • בעלת אוריינטציה טכנולוגית

  • בעלת יכולות התבטאות טובה בעל פה ובכתב

  • ניסיון בשפות נוספות - יתרון משמעותי

  • בעלות יכולת multitasking ותעדוף חכם של משימות

  • מאמינות ש״הכל אפשרי״ ולא מתפשרות על היכולת שלנו לתת ערך ללקוחות שלנו

  • מתחברות למשימה שלנו ב-riseup 

 

ציפיות התפקיד

  • פנייה אקטיבית (הוצאת שיחות טלפון) ללקוחות בתהליך ההרשמה למוצר ושיקוף הערך של המוצר

  • הדרכה ותמיכה טכנית בתהליך ההרשמה

  • סיוע ללקוחות בהכרות והתוודעות עם השיטה הייחודית שלנו

  • שליטה בשפה האנגלית - כתיבה ודיבור

 

קצת עלינו

אנחנו riseup, והמשימה שלנו היא להיות כל מה שישראליות וישראלים צריכים כדי לצמוח כלכלית. אנחנו בונים מוצר פיננסי, שעוזר לאנשים לעקוב אחרי התזרים החודשי שלהם, לקבל החלטות כלכליות טובות יותר ולנצח את החודש. חשוב לנו איך המוצר שלנו נראה, איך הוא מרגיש ובעיקר - איך הוא משפיע על חיים של לקוחות. אנחנו יוצרים חווית משתמש חדשה לכסף - חוויה מרימה ומצמיחה.

בקיצור, יש לנו משימה אדירה, צוות מטורף ומוצר אש!

 
 
 
 
 
בואו לעבוד איתנו
העלו קובץ לכאן

ההודעה נשלחה בהצלחה!