Riseup מחפשת מומחה חווית לקוח

 

* כתוב בלשון זכר אבל מכוון לכל המינים

* היקף המשרה הינו חלקי- שעות הערב וימי שישי לסירוגין

אנחנו מחפשים מומחי חווית לקוח סקרנים, מוכשרים, עם חשיבה מחוץ לקופסא ויחסי אנוש מעולים, שיעזרו ללקוחות שלנו להפיק את הערך המרבי מהשירות שלנו. מומחי חווית הלקוח.ה שלנו חיים ונושמים אופרציה (operations) ומספקים תמיכה יומיומית ללקוחות שלנו כדי לעזור לכמה שיותר ישראלים וישראליות לצמוח כלכלית באמצעות התזרים.

העבודה היא מהמשרדים שלנו בתל אביב, חצי משרה בין השעות 16:00-21:00 בימי שישי בבוקר לסירוגין.

מי הם מומחי חוויית הלקוח שאנחנו מחפשים?

  • סטודנטים בשנה ג במוסד אקדמי מוכר

  • אנשים אנליטיים, רגישים, שירותיים, אמפתיים וענווים

    אוהבים עבודת hands-on מול לקוחות

  • מעולים בהעברת מסרים מורכבים בשפה פשוטה תוך התאמה ל-tone of voice שלנו

  • חזקים באופרציה עם יכולת multitasking ותעדוף חכם של משימות

  • פורחים בסביבה של עבודת צוות אינטנסיבית

  • מאמינים ש״הכל אפשרי״ ולא מתפשרים על היכולת שלנו לתת ערך ללקוחות שלנו

  • מלאי רצון ליזום, להשפיע, לפתח ולהתפתח

ציפיות התפקיד

  • מתן מענה מקיף לפניות שמגיעות מהלקוחות שלנו כדי לעזור להם להפיק את הערך המירבי מהמוצר, תוך עמידה ב-SLA מוגדר

  • סיוע ללקוחות בהכרות והתוודעות עם המוצר

  • תמיכה טכנית: הבנה מעמיקה ויסודית של תהליכים טכניים ויכולת להתחקות אחרי תקלות ולהציע פתרונות יצירתיים

  • תמיכה פונקציונאלית: עזרה אקטיבית ללקוחות שלנו להשתמש נכון במוצר עבורם

  • זיהוי אתגרים תפעוליים לטובת שיפור תהליכי עבודה, כלים ומערכות

קצת עלינו
אנחנו riseup, והמשימה שלנו היא להיות כל מה שישראליות וישראלים צריכים כדי לצמוח כלכלית. אנחנו בונים מוצר פיננסי שעוזר לאנשים לעקוב אחרי התזרים החודשי שלהם, לקבל החלטות כלכליות טובות יותר ולנצח את החודש. אנחנו יוצרים חווית משתמש חדשה לכסף - חוויה מרימה ומצמיחה.  

בקיצור, יש לנו משימה אדירה, צוות מטורף ומוצר אש.

 
 
 
 
בואו לעבוד איתנו
העלו קובץ לכאן

ההודעה נשלחה בהצלחה!