מצאנו את השיטה: תכירו את המספר האחד

כולנו חיים במרוץ יומיומי בין העבודה, לבית, הילדים והמשפחה. פלא שבסוף החודש אנחנו מרגישים שהכסף בורח לנו מבין האצבעות? הגיע הזמן שנתחיל לחיות טוב יותר עם הכסף שלנו, ונעזור לו לגדול לחיסכון.

מצאנו את השיטה, להתמקד במספר אחד

לפעמים כל מה שצריך כדי לעשות סדר בבלאגן הכלכלי, הוא למצוא את השיטה הנכונה, שמתאימה להרגלים של העידן הדיגיטלי. riseup מציגה שיטה חדשה, נוחה ויעילה להתנהל עם הכסף שלכם, תכירו את: המספר האחד! בשונה מחשבון העו״ש בבנק שמראה לכם סכום כסף, שבנינו, כבר לא באמת שלכם (יופי שמראים לי 4500₪ פנויים, אבל זה כבר כסף ששייך למשכנתא) ב-riseup המספר האחד מראה לכם כמה כסף באמת נשאר לכם להוציא החודש, אחרי שכל הוצאות והכנסות הבנק וכרטיסי האשראי מסודרים לכם בצורה אוטומטית – וזה הסכום שאיתו תקבלו החלטות ותתחילו לחסוך לעתיד.

נעקוב בכל חודש אחר ההוצאות בצורה חכמה

איך עובד שירות שעוזר לאלפי ישראלים וישראליות לצמצם את ההוצאות החודשיות במאות ואלפי ש”ח בכל חודש? בעזרת הטכנולוגיה החדשנית של riseup שצופה איך עומד להסתיים החודש שלכם עוד לפני שהתחיל, מנטרת את הפעילות שלכם בחשבון הבנק והאשראי (לקריאה בלבד, ובצורה מאובטחת לחלוטין), ומסדרת את כל הנתונים באופן אוטומטי – היתרון הגדול של השיטה הוא נוחות השימוש – השירות של riseup מגיע אליכם בקלות דרך הוואטסאפ, ובתוכו ניתן גם להתייעץ עם מומחים שזמינים לכל החלטה ושאלה. ואם לא בא לכם להישאר לבד, יש לכם את אחת הקהילות המדהימות ביותר ברשת בתחום ההתנהלות הכלכלית ״להיות על זה ביחד” שם תוכלו להצטרף לאתגרים, ולהכיר אלפי ישראליות וישראלים שמגיעים בדיוק מאותה מטרה שלכם – להתחיל לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם.

נשתמש בכלים חכמים כדי לקבל החלטות נכונות

השילוב בין קבלת נתונים נוחה ואינטואיטיבית בוואטסאפ, התמקדות במספר אחד פשוט, ליווי של צוות המומחים והתמיכה המופלאה של הקהילה, מהווה שירות בעל ערך גדול בקבלת החלטות יומיומיות, בדרך לנצח את החודש בכל פעם מחדש.

המעקב השוטף מסייע בשינוי הרגלים, לקיחת שליטה על ההוצאות ויצירת חיסכון משמעותי. כולנו רוצים לחסוך לעתיד אך מגלים לעתים קרובות בסוף החודש שלא נותר לנו כסף לחסוך למטרות שהצבנו לעצמנו. בעזרת riseup, תוכלו סוף סוף להציב יעדים של חיסכון ולעמוד בהם בעזרת אתגרים, ייעוץ אישי אנושי וקהילה תומכת.

וזה עובד, במחקר שרייזאפ עשתה בקרב 600 לקוחות עלה: משפחות שהצטרפו הגדילו את החיסכון החודשי שלהן ב-11%, וראו שיפור של ₪1100 בהוצאות משק הבית תוך 3 חודשים או פחות.

נצטרף למי ששמים את האינטרסים שלנו במרכז

ב-riseup יודעים שאי אפשר לשנות תוך שבוע הרגלים שהשתרשו במשך שנים – ולכן השירות ניתן בצורת מנוי חודשי קבוע, שמטרתו לעזור לכם לצמוח כלכלית לאורך זמן. בלי אותיות קטנות, בלי טריקים ובלי שטיקים – ב-riseup שמים את האינטרסים שלכם במרכז ושואפים להיות שותפים מלאים לצמיחה שלכם.

ניתן לחבר את חשבונות הבנק והאשראי לשירות של רייזאפ בכמה קליקים בלבד וללא מתן שם משתמש וסיסמא במסגרת חוק הבנקאות הפתוחה.

חשוב שנדע, כל המידע והפרטים של המשתמשים מוצפנים ומאובטחים בסטנדרט הגבוה ביותר של אבטחת מידע, כאשר כל המידע על העסקאות נשמר באופן נפרד מהפרטים האישיים, כך שכל המידע אנונימי לחלוטין. רייזאפ שזכתה בתו אמון הציבור, מנהלת מאגר מידע רשום שמפוקח על ידי משרד המשפטים, גם מחזיקה ביטוחי אחריות מקצועית וסייבר. ואם בכל זאת תבחרו, תוכלו בכל רגע לבקש לעזוב את השירות, וכל המידע שלכם יימחק מהמערכת.

הגיע הזמן לשנות הרגלים וליצור מציאות חדשה

לחיות טוב עם הכסף שלנו זו לא סיסמה, זו דרך חיים. כולנו עובדים קשה, המערכת הפיננסית לא תמיד לטובתנו וקשה לנו לחסוך לעתיד – לכן riseup הוקמה, כדי לתת לנו את הכלים שאיתם נוכל לשנות הרגלים ישנים ולצאת לדרך כלכלית חדשה. זה הזמן לקחת את עצמנו בידיים, להצטרף לחודש ראשון חינם ולקבל מנוי שמתאים לאורח החיים שלנו.

קריאה נוספת

Frame
Maanak7
Mortgage