riseup מחפשת מומחה חווית לקוח

* כתוב בלשון זכר אבל מכוון לכל המינים

אנחנו מחפשים מומחה חווית לקוח אנליטי, עם חשיבה מחוץ לקופסא ויחסי אנוש מעולים, שיעזור ללקוחות riseup להפיק את הערך המרבי מהשירות. צוות חווית הלקוח.ה הוא חלק בלתי נפרד מהשירות, לצד התזרים, ועוסק בייעוץ ללקוחות riseup על השימוש במוצר ובקבלת החלטת כלכליות על בסיס התזרים כדי לעזור לכמה שיותר ישראלים וישראליות לצמוח כלכלית. המומחים שלנו גם אלופים בתמיכה טכנית, איתור באגים, ומציאת פתרונות טכנולוגיים שמיושמים על ידי צוות הפיתוח.

מי הוא המומחה חווית הלקוח שאנחנו מחפשים?

  • בוגר תואר ראשון ממוסד אקדמי

  • אנליטי, חד ובעל יכולת ניתוח פלט נתונים במערכת ה- back office

  • רגיש, שירותי ואמפטי

  • אוהב עבודת hands-on מול לקוחות

  • מעולה בהעברת מסרים מורכבים בשפה פשוטה תוך התאמה ל-tone of voice שלנו

  • חזק באופרציה עם יכולת multitasking ותעדוף חכם של משימות

  • פורח בסביבה של עבודת צוות אינטנסיבית

  • מאמין ש״הכל אפשרי״ ולא מתפשר על היכולת שלנו לתת ערך ללקוחות שלנו

  • מלא רצון ליזום, להשפיע, לפתח ולהתפתח

 

ציפיות התפקיד​

  • מתן מענה מקיף לפניות שמגיעות מהלקוחות שלנו כדי לעזור להם להפיק את הערך המירבי מהמוצר, תוך עמידה ב-SLA מוגדר.

  • סיוע ללקוחות בהכרות והתוודעות עם המוצר.

  • תמיכה טכנית: הבנה מעמיקה ויסודית של תהליכים טכניים ויכולת להתחקות אחרי תקלות ולהציע פתרונות יצירתיים

  • תמיכה פונקציונאלית: עזרה אקטיבית ללקוחות שלנו להשתמש נכון במוצר עבורם

  • תמיכה פיננסית-תזרימית: עזרה אקטיבית ללקוחות שלנו לקבל החלטות כלכליות בעזרת המוצר והתזרים

  • זיהוי אתגרים תפעוליים לטובת שיפור תהליכי עבודה, כלים ומערכות

קצת עלינו

​אנחנו riseup, והמשימה שלנו היא להיות כל מה שישראליות וישראלים צריכים כדי לצמוח כלכלית. אנחנו בונים מוצר פיננסי, שעוזר לאנשים לעקוב אחרי התזרים החודשי שלהם, לקבל החלטות כלכליות טובות יותר ולנצח את החודש.

חשוב לנו איך המוצר שלנו נראה, איך הוא מרגיש ובעיקר - איך הוא משפיע על חיים של לקוחות.

אנחנו יוצרים חווית משתמש חדשה לכסף - חוויה מרימה ומצמיחה.

 

בקיצור, יש לנו משימה אדירה, צוות מטורף ומוצר אש

בואו לעבוד איתנו
העלו קובץ לכאן

ההודעה נשלחה בהצלחה!