למה ב-WhatsApp? 

כי רצינו להפוך את העיסוק בכסף לפשוט ונוח, במקום שהכי זמין לך, בלי להוריד עוד אפליקציה, פשוט אצלך ב-WhatsApp.

3

מה ההכשרה של מומחי ומומחיות התזרים? 

2

מומחי ומומחיות התזרים שלנו הם בעלי ידע וניסיון בליווי כלכלי של אלפי משפחות בשירות התזרים של riseup.
 

1

קודם כל סדר - בכל חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי כדי להבין את המצב הכלכלי האמיתי שלך.


בתחילת החודש המערכת שלנו תבנה עבורך תזרים אוטומטי אישי ותעדכן אותו על בסיס ההוצאות וההכנסות שלך כך שבכל רגע אפשר לדעת כמה כסף יש לך באמת להוציא עד סוף החודש ולקבל החלטות כלכליות טובות יותר על בסיס זה. 


השירות שלנו הוא בקבוצת WhatsApp אישית המורכבת ממך – אפשר להוסיף בן או בת זוג – מהצוות שלנו ומהבוט שלנו. הודעות מעקב שוטפות ולינקים לתזרים שלך יישלחו לקבוצה.

מה השירות שלכם עושה?

כמה השירות שלכם והמידע האישי שלי מאובטחים?

6

הפרטיות והמידע שלך חשובים לנו מעל לכל. בגלל זה אנחנו מתייחסים אליהם בכל הרצינות ומיישמים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע.

 

פרטי הגישה לאתר של חשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלך מאובטחים בתוכנת 1Password, מתוכנות אבטחת הסיסמאות המתקדמות בעולם.

 

כל המידע האישי שלך מוצפן ונשמר בסטנדרט הגבוה ביותר של אבטחה בשרתי Amazon.

בנוסף, אנחנו רשומים כמאגר מידע רשמי ברשות להגנת הפרטיות.

 

חשוב לדעת, המידע על עסקאות בחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי שלך נשמר בנפרד מהפרטים האישיים שלך, כך שכל המידע עליך הוא אנונימי לגמרי, בלי שמות.

5

למה אתם צריכים גישה לחשבונות שלי?

כדי שהמערכת תוכל לשלוח לך מעקב על ההוצאות וההכנסות שלך בצורה אוטומטית, היא צריכה גישה לקריאת הנתונים מאתרי הבנקים וכרטיסי האשראי שלך, והדרך היחידה שהיא יכולה לעשות את זה היא באמצעות שם משתמש וסיסמא.

המערכת שלנו רק קוראת את הנתונים ולא עושה אף פעולה בחשבון.

4

מי נמצא איתי בקבוצת

ה-WhatsApp?

בהרשמה לשירות שלנו, אנחנו פותחים לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו קבוצת WhatsApp אישית.

בקבוצה נמצא צוות riseup שאיתך בכל התלבטות כלכלית והבוט שלנו, שישלח את הודעות המעקב השוטפות, ואפשר להוסיף גם בן או בת זוג. 

9

האם השירות שלכם מתאים גם לעצמאיים ועצמאיות? 

השירות שלנו מתאים בעיקר לשכירים ושכירות אבל גם לעצמאיים ועצמאיות שההכנסות שלהם הן פחות או יותר קבועות ושיש הפרדה מלאה בין חשבון העסק לבין החשבון האישי. 

8

מה אם החלטתי לעזוב את השירות?

חבל :(

אבל כל מה שצריך לעשות זה לשלוח לנו הודעה ב-WhatsApp ואנחנו נמחק את המידע האישי שלך מהמערכת.

בכל שלב בשירות ניתן להחליף סיסמאות כך שהמערכת שלנו לא תוכל לקרוא יותר את הנתונים שלך.

האם אתם עושים שימוש נוסף במידע שלי?

7

לא. 

אנחנו מתחייבים שהמידע של הלקוחות שלנו משמש אך ורק אותנו, כדי שנוכל לנתח אותו ולמצוא עבורם הזדמנויות לשיפור התזרים האישי. 

לעולם לא נעביר את המידע שלך לגורם חיצוני ללא אישור מפורש ממך.

10

יש לך עוד שאלות?

rise