טבלת אקסל הוצאות והכנסות (העולם החדש מול העולם הישן)

מזל טוב! החלטת להסתכל למצב הפיננסי בעיניים ולקחת את השליטה על הכסף שלך! אבל מאיפה מתחילים? ואילו פלטפורמות יכולות לעזור לך לעשות את זה?
טבלת אקסל הוצאות והכנסות להורדה

העולם הישן

הדבר הראשון שכנראה רובנו נחשוב עליו כצעד ראשון לשינוי כלכלי, יהיה להיות במעקב על הכסף שלנו! להכיר כמה כסף יוצא וכמה כסף נכנס בכל חודש. הדרך המוכרת לרובנו למעקב מהסוג הזה היא טבלת אקסל של הוצאות והכנסות. בטבלה נעדכן באופן ידני כל הוצאה והכנסה במהלך החודש, מה שמחייב אותנו להיות ״על זה״ ולעקוב אחר כל תנועה בחשבון שלנו.

 

יתרונות וחסרונות

היתרון של טבלת אקסל להוצאות והכנסות הוא התמונה הכללית שניתן לקבל על המצב הפיננסי שלנו לאותו החודש. החיסרון הוא שצריך למלא את הטבלה כל חודש מחדש, לאתר ולכתוב את כל חיובי האשראי והבנק בצורה ידנית ואם יש כמה כרטיסי אשראי, המשימה הופכת להיות הרבה יותר מסורבלת.

חיסרון נוסף של טבלת אקסל הוא שהטבלה לא נגישה בטלפון הנייד שלנו ולכן לא תלווה אותנו ברגעים בהם עלינו לקבל החלטות כלכליות יומיומיות. במיוחד במציאות הכלכלית בימינו, בה יוקר המחייה עולה וקבלת ההחלטות הכלכליות היומית הופכת לקשה יותר ויותר, מבט מהיר בתזרים הפיננסי, בלי חישובים מיותרים, יכול לעשות את כל ההבדל.

אז אספנו את המידע, והוא נמצא לנו מול העיניים, ומה הלאה? איך הנתונים יכולים לעזור לנו לעשות שינוי כלכלי? גם כאן, הטבלה לוקה בחסר.

 

העולם החדש

עם התקדמות הטכנולוגיה נולדו מגוון שירותים דיגיטליים שיוכלו לעזור לנו להיות על זה. אחד מהם הוא רייזאפ – שירות דיגיטלי שעושה את כל זה בשבילך!

בעזרת התחברות מהירה, פשוטה ומאובטחת לחשבונות הבנק והאשראי שלך (החיבור לרוב הבנקים היום מתבצע באמצעות פרוטוקול הבנקאות הפתוחה ובלי שום צורך במתן סיסמאות), רייזאפ תציג תמונה ברורה ושלמה של ההוצאות וההכנסות שלך ותשלח הודעות קבועות ישירות לוואטסאפ עם עדכון על מצב התזרים.

בנוסף לתזרים החודשי, מרכז המידע של רייזאפ מלא במדריכים וטיפים לצמיחה כלכלית, קהילה תומכת ושירות לקוחות עם צוות מומחים שתמיד זמין לתמיכה וייעוץ!

קריאה נוספת

Frame
Maanak7
Mortgage